Asiater ska ha SVART hår.

Fick in en komenter om att Asiater ska ha svart hår.
Turkar, Afrikaner, Franska, Spanjoner m.fl
har svart hår & dom är inte emo ..

- Nej det är dom inte , (:
Men jaa det är snyggt med svart hårasiater & jag har själv haft det .

Men nu mena jag att först blekte frisören mitt hår (massa slingor)
Blev missnöjd, färga det brunt, färgen åkte ut skulle färga dt mörkbrunt ign.
& råka köpa svart färg.

DET ser emo ut ..
Färgat svart hår
är INTE samma färg som..
Naturligt svart hår.


Dålig bild på mig, där bak.
& En bild på mig på framsidan .. Älsklingsemma, är också med på bild eftersom jag inte har någon annan heller. ♥

Hoppas jag börjar gilla mitt hår nu .. ^^
Aja , ska iaf duscka me inpackning i håret nu jätteofta, så färgen går ut :)
Eftersom färgen inte håller i lika länge när man har i hårinpackning (:
& Som tur var va det tydligen toning (a)
Kommentarer
Postat av: Anonym

men vafan ditt svarta hår ser ju ut som vanligt svart hår, de spelar ju ingen roll vilket svart hår man har de ser fortfarande ut som vanligt svart hår xdd?

2009-12-04 @ 10:34:56

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0