Brun - Brunare - Negerbrunast ? (a)

Somsagt ...
Hyfsat brun e jag nu.
FANockså ? ;/

ja vill va mke brunare .. N E G E R ! :D

BUP  /  Solarium  / Soldusch   ?

&JA.
Soldusch är billigt, kostar bara 200-300 kr.

Så...
a lot of things happen on S A T U R D A Y .
the day before the day .



Vaddå att min tränare är efterbliven ?
Vi ska ut & jogga/springa minst 3 gånger innan Gothia ca 3-4 km varje runda.
Jag har inte direkt hunnit eftersom dt har vart S N Ö & I S ute.
Vaddå att man ska springa lite, halka, få blåmärke, resa sig, springa, halka, springa, halka osv...
HA-HA knappast. hellre dålig kondition än tusentals B L Å M Ä R K E N.

åh sen när jag ska träna för en gångs skull på G Y M med simon, blir det extra träning..
Vaddå att jag lägger ner att träna då eftersom vi redan har tränat ?

+ att jag har fritid . LP

Kommentarer
Postat av: Josefine

DU SKA VARA MED MIG PÅ LÖRDAG OCKSÅ :DDDD

2009-12-30 @ 17:16:17
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: Patricia Appelgren

www.dudas.blogg.se

2009-12-30 @ 23:36:18
URL: http://dudas.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0