Dagens ...

R  O L I G A S T E ?

flera roliga ..
början typ .. av filmen (a)

Vi börja kasta lite popvorn frm .... för jag 'host' e ju omogen som jag e (a)
& emma e på (A)

Dom bakom börja kasta popcorn på oss , då kasta ja tbx ...
Sen efter typ halva filmen ign kasta dom ign, då kasta vi tbx, då kalla dom oss jävla fjortisar . ?
Vi bah .  men Ha-Ha ? Get a life ... nobodys .. (a)

Later .. När Edward ska lämna Bella , så börjar typ alla lipa, jag börjar lipa sen börjar ja seriöst A S G A R V A !
hahhaha , whattafuck .. med mej e dt problem (a)

När filmen e slut skille ja tam me mej popcornen , för emma tyckte dt va taskigt eftersom doms ätda & shit där ..
Så nör filmen va slut fråga ja om hon ville ha så tryckte ja upp alla popcornen i hennes ansikte .. HAHHAHAHHA fan va ja asgarva medan emma blev helt förbannad på mej .. (a)
& så va dt några killar som typ verkligen S T I R R A på oss .. asg .

& Sen när vi nästan va ute va dt ngn som sa oj dt rengnar .. & då gick jag bakom emma för dt va så G R Y M T mke folk, då hällde ja lver alla popcornen över emma & sa.. OJ .. dt rengnar popcorn .. !

HAHAHHAHAHAHA fan va ja garva .. (a)


   +  
I S   T H E   S H I T !
Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHAHHAHAHHAHA, stackars stackars emma säger jag bara :D

2009-12-25 @ 23:59:13
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Alice man fattar inte ibland vad det står för du skriver lite fel bokstäver här och där så det blir jätte jobbigt att läsa:D

2009-12-26 @ 13:45:55

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0