fail fail fail fail fail !!!

MITT HÅR ÄR SVAAART ! :o
:'(  :'(  :'(  :'(  :'(  ;'(

Skulle färga det mörkbrunt, för färgen från när ja färga om dt förra gången hade tydligen gått ut & slingorna som frisören failat sönder me syntes .. typ alldeles för många ..
Så idag skulle ja färga om det ..
& Guess what ? ;o

Färgen va för mörk så nu har jag blivit WB Linkan ? ;o
SVAAART :(

Vill inte vara Linkans cutcut kompis (a)

Jag tänker iaf INTE lägga ut bild, eftersom jag ser ut som döden ;o

Okejdå .. för eran skull ..
men kalla men INTE emo ..


Dålig bild jagvet,m menorka nt ta bild så dt blev från cam ;*

Kommentarer
Postat av: e.

asiater ska ha svart hår? (:

2009-12-03 @ 16:16:16
Postat av: Anonym

hållerr med anonymXD?? man är ju inte emo för man har svart hår är du dum lr?XD spanska och italienska och franska och turkiska??? dom har ju svart hår?? emo = svart hårXD haha dagens blondin/ig kommentarXDhahah!!

2009-12-03 @ 16:29:58
Postat av: gretchen

jag tycker iafl att du är jättefin i det alicebrallis! det passar hela dig skitbra!

2009-12-05 @ 14:06:25

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0