HAHHAHAHA, jagdör ! ;p

Skolan har ju varit grymt tråkig idag ..
Pysseldag .. & jag kom ju inte i värdens bästa grupp ..
Typ 'dansa' runt en gran & göra smällkarameller på förmiddan ? F U N !
att det va kul, stryker vi då direkt ! :)

Men sen att baka peppakakor är ju en annan sak ..
Jag, Dreggel, Rasmus, Stephanie .. baka & typ va hur oseriösa som helst .. (a)

Nej men vi börja med att göra en kuk & visade sig tydligen att jag&rasmus fick skäll .. -.-
För vi gjorde en av degen .. inte kul .. (a)
Då kavla vi ut den & jag börja göra kukar ist & la på andra plåtar som inte var våra . (a)

Efter stort 'slit' satte vi in hjärtformade&stjärniga peppakakor i ungenen & tog ut dom för tidigt.
Dom blev helt degiga & råka verkligen hälla ut glassyr över hela pepperkakorna..
Så dom blev D R Ä N K T A  i glassyr ..
HAHHAHAHAH, glassyren kom först inte ens på dom, utan brevid . xd

Jag G I L L A R det .

Synd att ja inte tog bild, för ni skulle verkligen S K R A T T A !
så meningslöst som dt ser ut ..
Men ni kanske redan tycker bloggen är meningslös ? ;)
Aja ert val. det är inte jag som läser den iallafall :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0