Lösögonfransar !

Är grymt snyggt !
Speciellt för dom som har väldigt korta ögonfransar så dr rekomenderar jag till dom som vill ha långa ( &fylligare fransar)

& JA man kan andvända dom flera gånger efter.

Någon som sa att man kunnde andvända lösögonfransar om&om igen, för dom blir snyggare desto mer mascara det är på.
- Jagvet, det är det jag brukar andvända också :)


Mina absoluta favorit.   Fashion Lashes.
Finns att köpa på Lindex, Kicks, (Åhlens tror jag)
Dom är iaf jättelätta & dessutom jättelätt att sätta på.

1. Ta ut dom ur förpackningen & Klipp av dom så dom passar dina ögon.
2. Ta ut limmet som en liten linje på ovansidan på handen.
3. Doppa ögonfranskanten, (plastbiten ögonfransarna sitter fast på) i limet.
4. Sätt lösägonfransarna sånära ögonfransroten som möjligt.
5. ( Blir även bättre om du har svart kajal på ögonlocket vid fransroten.)
6. Håll kanterna längs ögonlocket, för det kan va svårt om dom lätt åker upp, när limmet torkat (som det gör snabbt) sitter dom jättebra :)



H&M's Lösögonfransar funkar ju också bra, men inte dom bästa.
Jag börja med dom när jag precis började andvända dom.

Då är det lättast att ta limmet på ögonlocket direkt ist.

1. Klipp ögonfransarna till i längd fast lite kortare så dom passar till ditt öga.
2. Ta limmet & dra den på ovansidan av ögat nära fransraden.
3. Sätt sedan på lösögonfransarna
4. Låt vänta & K L A R T :D


Sorry, men dessa förstår jag mej inte ett dugg på.
Finns 2 lim till dom, ett svart & ett vitt.
Menjag vet överhuvud taget inte hur man sätter på dom enligt deras beskrivning.
Så ja tog ett lim jag redan hade & klistra på dom.

Om du ser dom IRL 'in real life' så kan du läsa
att man inte behöver något lim till dom eftersom att dom är bara att typ klista på.

Men när man väl 'övat in' hur man ska göra med dom är dom säkert skitbra :)

& Kom Ihåg.
att du kan andvända lösögonfransarna flera gånger, & dom blir snyggare med mer mascara på.
& att du kan tvätta dom också , om du e försiktig (a)
Har själv inte gjort det men går säkerrt jättebra om du sätter dom mellan två pads & 'make up remover'.



Några tips från mig iaf , ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah börjesson

depend ögonfransarna ska man ha lim till, varför finns det annars lim med i paketet?

och det står tydligt att det finns ett svart och ett vitt lim, det svarta är till för "mer effekt", alltså då syns det. om man inte är lika bra eller van vid att applicera lösögonfransar så ska man använda det vita limmet

2009-12-31 @ 01:35:08
URL: http://hannahvictoria.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0