Norden - nae ..¨--> stan (y)

Jag&Anna skulle kolla på Norden (Handboll - typ lag från norden)
[åh massa snygga killar ;)  ]
Men så blev dt inte, hahah palla inte så drog in till stan ist.

Ngt förvånande att hon inte tänkt på vad hon ska ha på sej,lr ens köpt en NYÅRSKLÄNNING ?
O.o
Fick mig ett gott skratt där iaf (a)

Aja, fick tillbaka min klocka som jag lämna in igår för dom skulle göra den mindre..
Dom hade tydligen fullt upp för dt va så många ?
Aja, dt roliga va att dom fick förminska den ännu mer när jag fick tillbaka den, så dt gjorde la inget att göra kön grymt mke längre än vad den redan va ? ;)





Wiii, nu kan jag börja andvända den (a)


Trötta & Slöa... inkl huvudvärk ... (a)


Lalala... Hemma, glad, trött, & snart träning (:

& NYÅR om 2 dar
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0