NORDIC men bejbyss ♥

Jag, Greta, Louise va på Gothia arenan vid 7 tiden & dt börja 9 ..
S J U K T att vi fick stå & frysa i 2 timmar ;o
Har verkligen aldrig frysit så mke som då .. tror ja nt iaf (a)

Sen typ 9 fick vi stå i en timma & trängas .. då blev dt varmt men mina föttar va typ redan som isbitar (a)
L Y C K A T att stå & trängas på mej eftersom jag e rätt så kort & alla e mke längre än mej (a)

Aja , sen när vi kom in fick jag&malin hänga av oss, sen behövde Lisa en 10a till för att kunna hänga av oss ..
HAHHAHAHA , så jag gick runt & fråga alla om en tia .. xd
Aja .. dt löste sig till slut iaf ;*

Greta&Louise hade inga pengar så dom hängde av sej hos Daniel ..
& dt tog typ en timma till för att hitta mej, Lisa, Malin .. eftersom vi redan gått in & börjat dansa & så .. (a)
Aja, Sara&Karin hade typ innan sagt att Greta&Louise leta efter mej .. dt va ju rätt så rörigt i början + att alla sprang ifrån varandra (a)

fick ju träffa lilla petter .. (a)

Kvällen va iaf B Ä S T !



Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0