Fre-Lör

Hello sweetys (L)
inte bloggat sen freda/torsda ? :)
Sorry men inte orkat,
har haft fullt upp & orkar inte ..
Jag hör ju även att det är massa som sanckar skit om den ?
Fattar bara inte hur vissa är så patetiska att dom går in och läser bloggar
dom VERKLIGEN hatar typ & sen snackar skit ? finns ju så mke bättre ^^
Människor som inte har något att prata om snackar skit ist ..

Fredag:  Jag åkte hem efter skolan & skulle plugga engelska eftersom jag ligger så dåligt till ?`
Sen på kvällent träffade jag Felicia&Emma (L)

Lördag:  Innebandymatch mot Åsa i Åsa , Fick gå upp kl 8 eftersom det va samling 9 vid presse .
Sen lite plugg, fix, & Så skulle jag träffa Felicia&Emma igen , så skulle dom sova hos mej .
Blev lite annat ist. Jag var med Felicia&Malin, vi träffade Linnea, Jimmy, Pontus, (Mattias tror ja han hette?) Rydell, m.fl
Aja whatever .. :)
Inte så viktigt kvällen blev skitbra ändå , sen fick jag åka hem sj ist (a)
eftersom dt nt gick att sova hos Fille Pille päron pung (a)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0