Fyfan vad FAAAIL dag ? :)

Först skolan , trött som fan som vanligt på förmiddan sen skoj på HK (:
hahha vi gjorde typ Fisk&Potatis .. & jag fick va med .. Jesper Rudebo, Martin Henze, Rasmus Carlsson lr ngt ? & han lilla va fan heter han nu ign ? DAVID ! :D
HAHHA lyckat jo visst ?
jag fick nt göra ngrt .. :(
Bara skala potatis .. fast dt ville ja ju jaja whatever ..
Felicia&Emma är elaka (a)

Aja efter så åkte jag & träffa Filip & hans kompis .. adhed lr ngt ? xd
okej jag ska va snäll (a)
hahahh a;*
sen skulle han träna så ja orka nt hänge med då hade jag tydligen glömt mitt FRITIDSKORT & mitt skolbusskort håller ffs inte i Kållered ? O.o
aja , ja smöre mke & fick åka me ändå ..
Sen till Kba & träffa emma ;*
tog 20.47 bussen & då hade ju mitt skolbusskort precis gått ut ?
& vafan gör man när man typ handlat upp godis för kontanterna & har abra 11 kvar lr ngt ? xd
ah .. fick tydligen inte åka med .. men en söt kille pröjsa (a)
Tack till han (L)

& sen när jag blir galen & hittar inte dt i mitt rum häller ja ut allt från min väska & guess what ? ;o
FRITIDSKORTET ligger i ngn jävla västtrafik bok .. asså ja blir GAALEN ;o
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0