...glad ?

Glad - Verkligen inte .

Vakna på fel sida & har vart skitsur & trött ? idag JA !
& sen va ja med felicia (L)
Gick hem te henne en stund sen blev dt Lösögonfransar & 2 kjolar vi ska dela på (a)
Aja dt va iaf kul ? (:
& att vi såg typ en 11 åring försöka stjäla 2 S-märken från kungsgodis..
HAHHAHAHHAAHHA .. patetistkt. 2 S-märken ? :)
jaja .. whatever (a) vi fick oss iaf ett gott skratt.

Sen när ja kmr hem sk aja ju plugga, & e tvungen att prata med mina föräldrar för jagtydligen fått ett till mejl från MONICA ! ;o
Om att jag är dålig i HK ? ;o
För att jag tramsar .. Jo toppen är det ju (y)
Jag är duktig förutom att jag va VÄLDIGT oseriös i måndas med O***** & hennes mobil, för att jag smådrev lite med A**** ?

Ligger efter som fan och åhh , detta är hemskt :(
Jag VILLVILLVILL vara pluggis, men för lat ..
ngn som SERIÖS som vill plugga med mej ? (a)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0