godmorgon ? sömntuta här (a)

Igår va ja me emma efter skolan, köpte ny jacka (:
& sen hände lite roliga saker som te.x. att en thai kalla mig kines & att ja hade snea ögon ? (:
HAHHAHAHHAHAH gissa om ja typ garva ihjäl mig .. SHIIT va roligt xd
Aja , vi stack vi stack till elektronen sen iaf :)
Såg Dead by April Spela & träffa massa där, ;*
Sen fick ja typ vänta på bussen en timma , & dt va ju riktigt galet kallt eftersom pressbyrån hade stängt ;o
så ja fick sitta ute ... aja whatever .. dt äckligaste va ju att dt va ngn packad kille satte sig brevid mig på bussen & sen efter ett tag spydde han .. åh fyfan vad vidrigt . jag typ dog ;o

& sen kom jag hem typ 1tiden & somna 3 & gick upp 7 för att spela Seriematch i Falkenberg ,
vi sög RUMPA !
hahha , sen hemma vid 1 sova typ en timma lr två timmar lr ngt för ja e förjävla trött ,
& nu blire greeeeta, hon är supermegabäst!
hahhaha, jajaj .. utekväll lr ngt får se vad som händer :)
kysssssssssssss ;*

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0