Helgen ,

Orkar inte skriva om det så det blir kortfattat .
Fredas vara med emma sov hos henne, med filmmaraton , 10 things to hate you, High school musical 3, Be Witched,
Vette fan om dom heter så men det är iaf vad jag kommer ihåg från typ 11 tiden till 4 så vi kunde inte sova ..
& Mina päron kom såklart och hämta mig 10, lr ngt eftersom vi skulle kolla några saker & sen äta på Gothia Towers,
G U E S S  W H A T ?
Jag såg Lars Winnerbäck fast jag fick tydligen nt gå fram & ta ett kort på han lr be om en autograf ..
för mina föräldrar va ju såklart där ? ;o

& ja försökte ta massa smygbilder på han men dt gick ju jättebra ..
efteersom att han såg mig jag satt på en hög stol crikta mobilen hur måånga ggr mot han ..
HAHHAA .. aja han verka iaf go eftersom han skratta grymt mke när han såg dt & log&massa mot mig när ja gick förbi han (a)
Aja , eftersom ja är snäll&trött blir dt en låt ..
han såklart då ..
Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu.



& Sen dra till Greta, träffa Agnes&Emmy också :)
Spa kväll .. LYX ? fyfan va gött .. (:
Vi bada turkisk ångbad varmt, men fyfan va sköönt (a)
& eftersom dt va Halloween så va vi ju jätte söta ? (:
Emmy va typ . Fairytale, lr ngt grymt söt (:
Jag va typ en Katt :D / Häxa (a)
& Greta was a sweet bunny , men blev en doktor ..
Agnes kmr ja faktist nt exakt ihåg vad hon va ..
men alla va ju jättesöta (a)

& Sen Sex and the CIty Sessong 1 & 2 hela natten (a)
bilder kmr ;*

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0