Hemma & nu blire plugg (:

Hemma & har ätit (:
Tog gick en sväng med Emma&Felicia till kungsmässan :)
- Lösnaglar
- Lösögonfransar
- Svart linne
- Svarta thights med grojs på kanterna.
- Snygga underkläder (a)
- Efterlängtad mascara, Fiberwig.
(Nu ville ja testa den se om den är så bra som alla tidningar säger)



Sen kom lilla mamsi & hämta mig vid 5, då hinnar jag ju vara med någon en stund innan ja pluggar ? :)
För nu har jag bestämt att jag ska plugga HELA veckan , nästan ..
Eftersom SPANSKA imorgon, & MASSA prov nästa vecka ..
Svenska, Matte, Eng, NO,
lr ngt ..
kan nt räkna ;o
Aja .. jag vill iaf ha bra betyg eftersom tonåren räknas en liteen tid av sitt liv ..
Så då vill jag ju hellre vara pluggis än ngn 'cool' sak som har sämst betyg..
jag VILLVILLVILL vara pluggis LP
Kommentarer
Postat av: randoom

nu kommer ja ge dig det bästa tipset för de ser verkligen ut som att du behöver detta, du kommer aldrig hitta något bättre sätt än detta så lyssna noga nu detta kommer hjälpa dig helklart.

Attraktion, du måste gilla de du gör, språk t.ex. planera en resa till spanien? de kommer göra så du vill lära dig spanska eller ha bara tanken på att kunna de språket! fattar du vad ja menar med attraktion? du måste gilla de du gör och vara intreserad, vilja lära dig! historia är intresant; och anledningen varför du inte är en sån som gillar sådant är för att du är åt svenne-fjortis hållet, bli kulturell, lär dig om andra länder och världens historia ist för att lära dig om att fejka ditt utseende med smink och hålla på med äckel partille johnyys? detta kommer hjälpa ditt liv ;) och för fan lär dig DITT riktiga språk, lär dig kulturen i ditt land!? var intreserad av andra saker än fjårt saker xdd'

2009-11-30 @ 20:19:47

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0