I miss old times ,

Utan stress idag har jag faktist tänkt en stor del ..
Som jag vill ändra på .. ;/

* Umgås förlite med mina päron, ute jämnt, när ja kmr hem har dom redan ätit jag äret sj & stänger in mig på mitt rum .. Låter dumt ...   Men jag ÄLSKAR verkligen mina päron så dt får bli ändring (:

* Dåliga betyg ?
Snart kommer alla proven igen & jag ligger efter .. får bli att jag ska PLUGGA mer ..
så visst, ja kmr få dåliga betyg . :(

* Tappat kontakten fullständigt med mina gamla kompisar ..
& dt visar sej att jag verkligen har gjort dt & SAKNAR dom otroligt mke ,



& saker jag verkligen HATAR med andra ..
- Personer som skryter
- Personer som ljuger
- Personer som 'förvränger' sanningen en aning
- Personer man inte kan lita på
- Personer som är kaxiga på internet fast i själva verket vågar dom nt säga ngt IRL.
- Personer som håller med fast dom i själva verket nt gör dt, för dom vågar nt stå för sin egen åsikt.
- Personer som inte är sig själva.

detta tror jag dom flesta tkr är dåligt med :)


OLD times ,
   

Alla personer förändras mer eller mindre ,
- Jag&Matilda
- Jag&Greta
- Jag&Agnes
- Jag&Anna

1 år & äldre bilder ..
& vissa kan man se förjävlig ut på, men jag saknar vissa så grymt mke ,

Kommentarer
Postat av: moa

TA MED MINA NYCKLAR IMON! :D <333

2009-11-30 @ 15:24:08
URL: http://mmmoah.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback

RSS 2.0