Vaken (a)

Hello babyss, !
Fan vad ja sover ? ;o
Vakna halv 12 & e sjuk .. mår bättre men hostar som en ?
Gammal hund .. HAHHAH xd

& ja , jag  är efterbliven..

& jag saknar min emma :(
R.I.P Lejna.
Emmas söta kanin (L)

& åhh .. ja har tråkit.
& denna veckan skulle jag börja med att inte vara onyttig & shit ..
Igår åt ja 2-3 negerbollar & idag dricka massa coca cola & oboy ?
GREAT (y) tummen upp till mig ..

hur fan kmr ja kunna bli smalare om dt ska fortsätta såhär ? ;o

haha, & VEM GILLAR KORV ? ;o
- jo jag, det blev min frukost .. ;$$

Aja, snart blir det väll att plugga Engelska ?
Hur fan kommer jag ens att kunna få ett G i engelska när man är så dålig som jag ? ;o
Jag är till och med sämre än F**** & det är inte okej, för han är verkligen sämst..
Tänk er att jag är sämre än dem sämsta ?
SJUKT !
åhh , jag hatar skolan , jag hatar skolan .. fatta vad jag är lat om att bli smart ? ;o
Kommentarer
Postat av: hilmersson

mm Felix är verkligen sämst!!!!!!:D

2009-11-10 @ 15:51:18

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0