Dagen.. (:

först typ .. vakna tiiiidigt ;*
men gjorde ju nt så mke eftersom ja va nt så trött + att min lilla älsklings greta sov hos mig (a)
sen blev dt att ta bussen/pendel till göteborg & träffa sebbe en stund :)
sen hem & äta .. eftersom mina föräldrar tydligen har fått för sig att jag ska göra massa dumma saker ?
hahah jaja, en dum sak va ju att ta piercing fast ja inte fick men ändå ?
ett måste liksom ? :D - det är 'GRYMT' snyggt !
så får jag tydligen inte gå ut ikv heller wtf ?
så dt blir ju roligt -.-
blir ju antingen att kolla på program jag inte sett & typ missat..
Idol, Anda Avenyn & andra program som e roliga ..
som man kan hitta :)

Såååå typiskt föräldrar att förstöra & nt göra som man vill .. ?
fyfan vad jag hatar dom ;o




Okej en litee sen bild men jaja whatever :)
e ensam nu .. har liksom nt haft tid innan ;*

Före klippning, Piercing, Efter Klippning :)
snyggt va ? (a)
& bara att IGGA (ignonera) fettomagen ;oo
'host' inte färgen på före iaf ;/
sååå onöjd ..

Kommentarer
Postat av: josefinesärnhav :)

det blev ju jättefint, !

både håret och piercingen, (a)

och jag kmr få min i januari :DDDDD

2009-10-11 @ 02:05:39
Postat av: Anonym

fin bild

2009-10-16 @ 18:44:45

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0