FÖR stressig dag ;o

Vakna kl 6 elr snooza till halv 7 .. TIDIGT som eller ?
om man tänker på lov ;o

aja whatever .. det ni säkert undrat massa är att det va en resa från göteborg & tillbaka ... personliga själ, som därefter inte kommer att läggas in på bloggen.
Jag, Agnes, Greta (L)
usch det va hemskt fast riktigt roligt i visst stunder också ..
HAN (a) lårkaka (a)  & upptruckt nästa (a) ulla (a) & PP (:

aja blir iaf GRYMT mycket bättre när jag ska träffa min älskling emma (L)
+ att jag redan fått träffa agnes&greta .. my babys (L)

Blev att jag iaf såg ut som mammas lilla flicka jättesöta var vi idag iaf :)
hahah ;p

& sen massa mys iaf (:
käka donken (vi vet tjocka but we love it)
& sen chailatte på pendeln hem (L)


Jag såg ut typp. såhär här ingen bild      |   Agnes grymt söt, slickad tofs &
så det blev en liknande utan smink(:      |   inget smink, jättesöt (: hoppas bara ja fick lägga ut denna bilden ? ;p

---
Bild på bäbis (greta) har jag inten .. men hon va helt galet söt ändå ;*
Kommentarer
Postat av: tess/beb

jo jättesöt var jag utan löshår&smink.

wääääääää :'(

ihih skämt å sido, love u!<3

2009-10-30 @ 22:56:24

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0