föräldrar ? -yes , dom förstör livet .

Föräldrar ? bra ibland men gissa vad dom först livet ? ;s
haha orka dom ..

Lilli pappa hämta mig hos agnes när jag skulle hem eftersom inga jävla bussar gick ;o
Så åktte hem & åt ..
& mina föräldrar ville prata med mig & diskutera om värdens no life saker bara för att ha ngt att diskutera omutan att komma fram till saker ?
uschhhhhhhhhhh , fan vad trött jag blir på dom ..

så jag orka inte sitta kvar & gick upp te mej ist .. när ja skulle stänga dörren råka ja la ta i liteee för mke , så min AD/HD pappa tog bort min dörr ? ;s

Orka att dom bara förstör ALLT ! -.-

Så nu pallar ja fan nt va hemma ..
har ju bara lust at draaaa men e ju tvungen att spela DM imorgon & ska samlas 07:55 vid presse .. orka :(

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0