Gårdagen . (L)

Haha gosh vad hemskt men ändå bäst dag igår va ? :)
Allt va ju både för&nackdelar ? ;p

Idrotten.
hahha no life ? men jag bara MÅSTE srkiva om detta ;o
Vi skulle springa slingan ( i skogen ) den är 3 km lång ..
MVG = Under 15 min
VG = Under 20 Min
G = Under 25 Min

Gissa vad ? :)
jag fick hyfsat bra .. tkr iaf jag .. kunnde fått bättre om jag skulle banga att ha mobilen med mig :)
jaja whatever , fick iaf 19.37 ändå (:
fatta vad bra jag e ändå ? (a)

Klippningen.
Jag klippte mig & Alice goes not brownhair any more , ? ;p
hahahah.. själva klippningen blev skiitbra förutom att färgningen blev KATASTROF !
eller inte .. ;p
men jag ville ha brunt hår & gissa vad jag får ? typ , ljusbrunt,guldblont hår ?
okej ..  inte allt hår men typ luggen m.m
jag börja s eri öst lipa sönder påvägen hem ? ;o
okej .. INTE KUL .
men jag ska testa ha detta i några dagar annars gör jag en brun toning ..♥

Piercing.
And guess who got piercing in tha naveln ? (a)
- Jo jag ! :)
blev att jag & älsklingbabe .. GRETA åkte in till göteborg & mötte upp sebbe , ..
sen träffa hans kompis som är piercare ..
skitgoa hela högen där .. hahha (a)  - inte sthlm dialekt iaf LP.
ah .. dom tyckte vi prata stockholmska wtf ?
jaja whatever . kul vare iaf .. jag fick st¨upp & gjorde piercing .. & jag skulle inte spänna mig för då skulle ja svimma :)
typ gjorde ont .. så ja bet av min tuna (nästan)
och höll gg i handen och börja klämma åt hennes hand somfan ? :)
gissa avd som händer .. ? ;p
Jo alice svimmar .. hahha tur va piercaren jävligt snabb så han kännde typ att jag skulle göra dt .. sen tror jag att dom satte mit upp på en soffa .. så fick han fortsätta sen gick vi te köket & ja fick typ vatten ..
efter jag druckit halva glaset ställde jag ifrån mig dt & sa att ja typ va snurrig..
2 sek efter svimma jag ign ? hahahhah
fast ja stogd mot en vägg så dt blev ju inte helt att ja slog i mig ( a )

sen fick ja ligga i sängen med typ knäna uppe vig uvudet & maassa mer :)

Vi skulle egentligen ***** men banga dt.. så ovärt .. :)
så dt blev att kolla på film (a)
& sen sova .. typ myyysss .

Fick bli så eftersom vi skulle upp idag & åka in till Safari & göra rasta på bebismatilda ♥

Aja så nu hinner ja nt skriva mer .. ska fixa mig & bussen går om 45 minuter .. KYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !

Idrotten =
nackdel.. jobbigt som fan
fördel.. bättre kondi + hyfsat bra resultat (:

Klippningen =
nackdel.. inte som jag tänkt mig med färgen
fördel.. det ser inte AS FULT ut , + klippningen blev bra (:
++ jag ska tona dt med (:

Piercing =
Grymt rolig kväll iaf (a)
Nackdel.. dt gjorde ont & gör fortfarande + att jag svimma ;o
Förfel.. jag har piercing :D & dt e snyggt (:
+ att jag fick träffa sebbe ign (a)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0