Gårdagen&Idag (L)

Igår åkte ja hem tidigt från greta tog ett bad för jag frös ? (a)
sen åkte ja & träffa emma ... hahah vi hitta faktist massa roliga saker ..
Kolla på Zara & grymt snygga saker hade dom där (:

Ska faktist sluta köpa massa kläder från Gina, HM, Bikbok ..
För det är ju inte direkt roligt att alla går runt med typ exakt likadana kläder ?
Näpp , & dom flesta köper sina kläder där ... ;p

Aja iaf (:
bilder ;*

Vi är coola (a)


Vi är söta :D


Hahha , men jag älskar faktist MIN emma oroligt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: emma

och jag älskar min alice otroligt mkt!<3



hahah jag ser tjock ut på den sista bilden xd

2009-10-26 @ 12:22:00
URL: http://emmaharnstrom.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0