GG sleept with me (a)

hahha , gårdan började med att GG (greta) väckte mig halv 1 ? ;o
inte kul så dt fortsatte med att jag va sur resten av dan .. haha <3
Vi prata en stund sen kom GG till mig på kvällen & matilda skulle komma med men hon dissa oss ;o
Så dt fick bli jag&greta ..
Anna fick ju nt sova hos mig så vi gick & hämta henne ist & dt gick ju mke bättre .. HAHA <3
aja .. kvällen/natten va iaf bäst med er 2 förutom att jag vricka foten ..
& lite ångest (a)

Aja , får iaf säga att Greta, Jag, Anna var snyggast (a)
UTUTUTUT ! (L)


Sorry för dåliga bilder, men tappat bort kameran (a)
& den bilden såg man ju inte alls mke men , söt eftersom alla 3 va med (:


& en väldigt söt bild på GG&moi (a)
från när vi hämta anna .. höhöhö <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0