Kvällen, dagen m.m ;/

Blev att jag drog in till Göteborg med Kajsa&Agnes igår efter skolan (L)
Agnes hade fått ont i ögat på ngt konstigt sätt ;o
Sen blev dt att vi gick & kolla lite & jag gick til ****** & kollade om min ('infekterade'?) piercing ..
dom sa att jag hade för liten stav & skit ;o
jätteläskigt .. så ja va tvungen att köpa ny & massa och blablabla, osv .

Sen sov jag hos Agnes med Agnes&Kajsa
så gjorde vi ngt & drog ut en stund jätte mysigt (L)

--
Så idag så vakna vi typ 11 ;o jättetidigt .. lr inte :)
aja normal tid iaf ^^
så fick vi stessa sönder & dra in till Akut ögondoktorn i gbg ..
gick dit i typ pyamas  (stavning ?)
haha , ;p

Aja jättemys;*



Söt bild , ellerhur ? :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0