Onsda , (a)

HAHAHHA , blogg.se e fan helt sjuk .. skrev igår lite om igår dmen då togs tydligen mitt inlägg bors wtf ? ;s
aja ... orkar direkt inte skriva om igår :)
men seg dag igår sen efter va ja me emma & skulle rida men dt blev tydligen nt så , så vi va hemma hos henne :)
& ett stort GRATTIS till mig eftersom jag inte hade något smink på mig :)


jätte söt ful , ;p

Aja .. dt ända ja hade i ansiktet va ju dagkräm (a)
hahahah fyfan va ja älskar dt :)
knr mig så jävla mke fräschare också :)
tkr att dom som inte andvänder dt ska börja andvända det :)

Här kommer mina iaf (a)


1 & 2 = Dag&Nattkräm ..
Dom som redan har rätt bra hy kan ju andvända detta :
den har iaf en fräsch lukt & återfuktar torr hud :)
sen vet jag inte mer , .. hahhaha dt e iaf dt ja tkr (a)
eftersom jag typ redan har bra hy (yyy' <3

P.s för er som e trögfattade .. det är till ansiktet :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0