Onsdag = Enskild foto & Spex för 9or (a)

HAHA , enskilt foto eftersom jag missa när det egentligen togs ? :)
missa&missa va på KM (kungsbacka mästerskapet) eftersom jag är bäst & kmr med ? (aaa)
hahah nej .. jag sög riktigt hårt faktist :)
menmen.. whatever :)

blev att fixa mig & sen bli fotad & fotografen va ju helt störd för han ville att ja skulle visa tänderna så han fick mig att se drogad ut på alla bilder ;o
aja massa fula skämt så ja typ skratta (a)

Sen kompisfoto .. man fick ju såklart inte ta ? ;s
Så .. felicia olsson & jag sa ju att vi va syskon eftersom båda heter olsson ? (a)
& dt gick ju bra .. ;*

Sen Spex för 9orna .. :)
Sminka emo malin rååå fjotis , hah a..   massa smink & kattsträck typ ;*
riktigt söt blev hon .. om man räknar bort nosen & kattsträcken ;*

Sen sminka pontus .. han skulle ju va lika snygg han , ;)
rosa hotpants & taajjt vittlinne(:

jättegulligt(a)

Sen hem & plugga .. eftersom jag ligger litee efter -.-
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0