Saknade Felicia ,

Träffa efterlängtade Felicia ,
har ju nt kunnat träffa henne på länge eftersom hon har blivit opererad (räknabortigår)
Träffa frida,alicia,emeli,sofia på stationen & några har jag ju nt träffat på länge så dt va kul att träffa dom .. prata me dom medans ja vänta på att fille skulle komma :)
Så träffa ja Felicia & Becca & skulle ta en Chai Latte på k-mässan först innan, så dt blev att vi träffa Linnea, Pontus, & ngn till ? (:
aja ,, orkar nt skriva om dt .. men roligt & ja träffa många ..
& HAHHAHAHAHHAHAHA fyfan va roligt .. nu vet jag iaf att ett 'rykte' inte är sant som ***** håller på att skryter om ;)
jaja whatever .. orka bry sig om deras liv (a)
Hahah vi tog iaf jättesöta kort (a)

Några bilder, fler kommer när jag har tid & orkar lägga upp (:


Drogad min på mig ? (: hahah men söt iaf ;*


Höstbilder ,  ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

fin =)

2009-11-03 @ 18:37:56

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0