sjukk, <3

Vart sjuk igåd , så jag gick hem efters skolan, jobba första lektionen (ea pass )
med att träna på spanska glosor, sen palla ja inte skolan eftersom jag redfan hade as ont i halsen, & fick huvudvärk, & frös som  h**vette, & dt blir ju ännu värre eftersom våran skola redan är jättekall ?
typ inte råd med att värma upp den ? :)

aja whatever, har iaf tat igen med att kolla på massa program jag missat att se, lr nt hunit, Andra Avenyn, Idol, & sett några avsnitt från Sex & the city :)

Sen skulle ja blogga men dt blev aldrig av effersom både Emma&Josse ville att ja skulle hjälpa dom med deras header.. såklart visste inte jag dt, men testa eftersom jag visste hur man lägger in min ?
HAHAH (a)
så patetisk är jag ;*

Aja, fick iaf mer hjälp av Sandra Hall (L)
Jättebra blogg har hon också.
Så nu klickar alla & ser hennes blogg :)
http://ssandrahall.blogg.se/
Kommentarer
Postat av: Sandra hall ♥

Tack så mycket alice !:) du med.



Puss,

2009-10-20 @ 19:40:38
URL: http://ssandrahall.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0