SKOLAN !

i skolan var jag helt galet nervös om att dt skulle va både matte&engelska prov ;o
men dt va bara matteliktion eftersom .. ÄLSKADE hatade, tina var sjuk :) så STOR fördel .. matteprov på onsda ist (a)

efter engelska prov .. ;o

för dålig så jag får fortsätta med det imorgon på x-tra engelskan efterseom vi inte hade tid kvar (a)

& nu sitter jag här & bloggar för vi sluta x-tra tidigt från HK (hemkunskap)

:):) skojskoj ..

vi gjorde potatis potatismos&köttbullar&brunsås (a)

Jag&Emma kom med några som vi inte gillade så starkt..  vi bytte grupp så vi va med, Molly, Jennie, Evelina ist(a)

dom tyckte vi va lite jobbiga för jag hade nt huvudvärk längre & va vääldigt hyper :DD

 

Kommentarer
Postat av: En du inte känner....

hur definerar du ordet tönt?

du menar sådanna som inte sminkar ihjäl sej

för att bli omtyckta?=/

sånna som kan vara sej själva?

2009-10-19 @ 21:33:16

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0