STAN !

Var i stan med Emma & Olivia . eller emma kunde eftersom hon skulle med sin papsi & titta på ny bil :)
Så jag & Olivia skulle åka in .. & fixa piercing .. & träffa rickard ..
det blev ju bra eftersom han aldrig svara på sms lr när vi ringde ?
FAN VAD JAG HATAR HAN !
han skulle ju fixa piercing ;o
så vi va ist tvungna att fråga massa om dom kunnde vara Olivias pappa/mamma ? ;s
hahha jätte kul ? 'host'
Aja , fick iaf köpt piercing medel & en ny piercing eftersom den jag hade nyss va för kort ..;/
aja .. sen ngn gång vid 6-7 tiden drog vi hem .. för vi orka direkt nt va kvar ..
Så jag gick hem te min älskade korv ♥
Greta Öberg (L)
Som fick hjälpa mig att sätta in piercingen, eftersom jag inte våga göra det själv ..
hahha trodde det skulle göra ont som fan ;o
eftersom lilla malin skrämmt upp mej (a)

Piercingen va då inte lika snygg, eller inte snygg över huvudtaget ;o
läkepiercing då men jaja whatever :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0