tröööttttt,

hejhej folket (a)
kom precis hem från DM i gällared ..
usch Gick upp typ 6 sen fixa iordning mig & vara på presse 07:55
Första matchen börja 10 tror jag(a)
Mot Sandö, förlora mot dom vet inte med hur mycket..
Andra matchen mot Åsa 13:00 tiden. Vann med 3-2 tror jag (a)
Tredje matchen mot Vinberg förlora med 2-1 tror jag ;p
hahaha vet faktis inget ..
får fråga josse (L)
hon brukar ha koll :)

aja .. whatever .. va sjukt jobbigt iaf fast vi kom till Semifinalen iaf (a)
& förlora den mot några .. vette fan vilka ..
Men DM ( Gällareds go IF ) - cup typ ..
va iaf dom 94a cup så vi va duktiga .. NOT !
aja vi sög .. men shit the same :)

& jag & fler .. orka nt kolla på finalen så vi pkte hem ist :)
kom hem vid 9 tiden ..
& gissa vad jag hörde då ?
PROV VARJE DAG HELA VECKAN !
dt är fan skam ;o
borde inte skolor typ ha regler att man max får ha 3 prov / vecka ? ;o
dt är helt sinnessjukt ..
Kommentarer
Postat av: Josefine, :D

haha, första förlorade vi med 1-0 :(

och mot åsa blev det 5-4 till oss ! hahahah :D

så det du skrev stämmer inte riktigt (a) <3

2009-10-18 @ 22:22:43

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0