dagens humor ? HAHA

Dagens fail.   I skolan .. haha jag försöker ta malins mobil & hon springer efter mej och brottar ner mej .. ganska lätt eftersom hon e typ 1½ år äldre ? (a)
& sen säger ja du får tillbaka mobilen om du hjälper mig upp .. HAHA ..
hon hjälper mig upp & jag springer iväg .. hon tar tag i mintröja & jag snubblar på ngt ..
( matta , skor .. osv ngt sånt ? )
HAHHAHA ochjag typ rullar framåt medan hontyp gör kullebytta (stavning?)  över mej ..
HAHAHHA .. fyfan vad kul det säkert såg ut att vara ;o
<3

Dagens roligaste. Jag&Emma va på kungsmässan för vi skulle .. göra ngt vette fan vad .. sen kom olivia vi gick runt & kolla lite .. sen gick vi in till HM ,  och kolla på underkläder .. 
HAHHAA då hänger vi på bhar med C&D cupa .. på hennes väska så hon inte märker något .. 
Jag&Emma typ döööör av skratt ... sen när vi skulle gå ut .. så sa jag till emma .. hallå emma och kolla åt olivias håll .. hon bah men det är bara roligt .. jag bah NEEEEEJ ! ;o
hahahha & olivia fattar ju inte ett skit .. så hon frågar vad men precis när hon ska gå ut .. kmr en tjej som jobbar där ..
- Hallå du tjejen 
( Olivia går ut )
*PIIIP*PIIPP*
- Vaaa ? ;o / Olivia
- Vänd dej om / Hon som jobbar ..
* Tar bort bharna från olivias väska *


HAHAHHAHAHHA & gissa om Emma & Jag dör av skratt ?
hahaha det är fan sjukt vad roligt ..  
Okej förlåt olivia . (a)
alla inne i hm kolla ju på dej men fyfan va kul dt va ;*


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0