KM KM KM (a) --> GBG ( L )

HAHAHAH, idag KM med skolan .. ( kungsbacka mästerskapet ? ) eller någon sånn skit som man tävlar i friidrott ... Jag&Felicia skulle ju vara med i höjdhopp men just när vi skulle hoppa börja det rengna så vi .. gjorde ju typ oss till så vi förlora :)
Jobbig & men sjukt rolig&social dag ;*
eftersom alla kungsbackaskolor kommer så får man ju träffa massa vänner & så dt med ; )

HAHAH , jag fick ju bl.a. lära mig att lita litee mer på mina vänner om vilken kille som är snygg lr nt , ;)
dt vaju en kille jag sett på bdb i kba , som va skiiitsnygg på bild osv, ;) när jag såg han i verkligheten kände jag igen han och fråga felicia vem dt va .. dt visade sig att vara ****** & dt roliga va .. okej inte så snygg men ser helt okej ut .. han vänder sig om & typ skrattar (ler) mot sina kompisar .. & jag kom med mina vanliga komentarer.. ( konstiga komentarer HAHA )
- han va ju snygg tills han ' LOG '
& gissa vilka som dog av skratt ? ;)
jo vi ;p
Ser han igen gå förbi oss på en annan plats .. uschhh tydligen massa finnar (: men han har ju täckt över dom med fondation så man ser nt dt på såå långt håll ;)
--
efter fixa mig sen dra in till Göteborg med Olivia !
hahha vi är fetton som äter på donken iaf , ;*
aja , vi kmr iaf inte sluta som dessa ..    http://fetmaarenlivsstil.blogg.se/       <--- värd att se .. USCH ! (:

jajaj ,  va iaf bara & hängde me olivia i gbg & dt va jätte trevligt (:
<3

Outfit.. ;*


Dålig bild ?
jaja whatever ;pp

Halsduk utan ände (a)
Linne&tjocktröja
& jeans ;p

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0