Tisdag ! ..frisk ? (a)

Idag har dt va en riktigt lååååååångsam dag verkligen !
Haha .. roligt att träffa alla eftersom jag inte träffat alla på sjukt länge , ;o
+ att jag va lite halvsjuk igår så skippa skolan ;)

Förra veckan , måndag&tisdag .. STUDIEDAG .. resten av veckan alltså onsda, torsda, freda PRAO .
hahah hur gööööttt är inte det då ? typ ledigt från skolan en hel vecka ? : DD
aja , ja praoa med min lilla älskling , emma : )
vi hitta direkt inte dt bästa stället så .. KUNGSGODIS, there we were , ; ))
hahha a..  diktigt roligt va det iaf inte första dan .. B-B-Boooooring .. kallar vi dt ,  ;)
aja .. dom andra 2 dagarna va det hyfsat roligt iaf , för killen som 'jobbade' där hade humor .. & jag va ju så väldigt flitig ;)
Emma stängde bl.a. in mig i skåpen (OSERIÖST) & ah .. 'kunderna' haha som man säger tyckte vi va sjuka ;)

aja nog med förra veckan tillbacka till nuläget ... : )
kom precis hem från skolan som inte direkt va toppen , eftersom
ont i halsen, trött som faaaeeen ? ;o & frööös . (aaa'
fick iaf låna tröja av felicia eftersomja frös så .. STORT tack till henne ;*

Aja .. mår faktist sämre än igår , ont i huvet igår ..
idag  ont i halsen, trött & fryser .. (:
väärmaa mej ? ( a )
HAHHAHAHHA ;pp

Aja , dagens outfit kmr ;*


Långt Lacklinne,
Stickad Cardigan,
Skärp
Nylonstrumpor&Strumpor ? (a)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0