April April din dumma sill ...

Somsagt, det var ett skämt om att jag skulle byta stil, jag är nöjd med den stilen jag har nu & gillar överhuvud taget inte baggy jeans.
Det är killar som ska ha ''baggy''jeans, och på tjejer så ska jeansen vara tajta.

Hursomhelst eftersom vissa som jag känner har den sorts stil så ska jag inte direkt vara nedlåtande mot den stilen eftersom den faktist är fräck och är en stor fördel att alla människor går efter vad dom tycker.

Jag hade faktist tänkt att göra ett annat Aprilskämt om att jag skulle färga håret Blont, men efter min redigering såg det inte något vidare bra ut .

Så blev iaf bilden ..
Efter & Före ...

Blont hår är nog inte min grej det heller .. hahhaa.
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0