Baseboll - jackan är MIN !

Baseboll jackan är verkligen SÅ snygg !
& den är även ett MÅSTE i vår.

Gina Tricot 249:-
finns även en snyggare på Bikbok för 499:- fast som tyvärr inte va kvar.

Köpte även en skitsnygg T-shirt från Gina Tricot. Letat som ett as efter den aprikos färgade, men fanns tyvärr inte kvar. Vet inte om jag letat efter den i minst 10 olika gina tricot butiker utan att hitta den. Så jag nöjer mig med den som är baby rosa.
Riktigt söt men skulle va mke snyggare med den aprikos färgade.
&om jag hittar den köper jag såklart den med. För dom kommer va supersnygga som strandplagg i sommar.


249:- från Gina Tricot.


129:- från Gina tricot.
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0