Hissar / Dissar



- VÅREN ! Helt obeskrivligt vad glad man glad man blir när bara lite sol&värme kommer. Såå härligt, vaddå att man inte uppskattar värmen mer än denna stora lååånga kyla som varit. Något man verkligen längtat efter är ju att kunna jobba ute. Bara sitta ute jobba & snacka lite istället där man sitter inne bara.

- Födelsedagar !  Riktigt roligt faktist, flera flera stygen fyller även år JUST denna vecka, en nära vän, min bror & jag :D även flera som jag inte skriver.

- Vårkläder ! Fina tunikor, kollektioner. Snart ska ja shoppa en hel del :) & även grymt härligt att slippa ha på sig så mycket kläder som man hade i vintras, speciellt jag som går runt och fryser hela tiden. Konstigt att jag fryser när jag har på mig 4 leggins & 3 tjocktröjor när jag är i skolan ...

- 1 1/5 vecka kvar sen väntar turkarna på mig i t u r k i e t ! ♥



- ''Liers''  Usch vad jag verkligen stör mig sånna som ljuger, eller just bara hittar på saker för att få uppmärksamhet. Får dom inte den uppmärksamhet dom behöver hemma eller av sina vänner ? Måste dom försöka ''skryta'' om något som dom inte har? På sistonde har flera hållt på om att säga saker&småsaker som jag reagerar starkt på men inte direkt visar. För jag kan behärska mig om att va litee schyst .. annars blir det ju bara riktigt pinsamt för dom + att jag hatar diskutioner.

- 2 redovisningar har jag än så länge gjort denna veckan, fler inlämmningar/prov kommer.
Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

hahahahahhahahha "folk som skryter" , vi ba, i våran stad har man 3 mc donalad, 20 godisaffärer osvosv....

fast i och för sig, vi skröt ju om saker vi HAR :D:D:D:D

2010-04-13 @ 20:35:56
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: ilona

sv: köpte dom då cubus :)

2010-04-13 @ 21:04:38
URL: http://ilonasalomonsson.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0