Karlstad tors-fre.

Som ni vet åkte jag till Karlstad igår. Varför så plötsligt mitt i veckan var för mamma hade ett jobb där uppa & min bror fyllde 18 år. Min bror blev myndig, det känns verkligen inte så ;)
Så 4 timmars bilresa upp till karlstad.
Packa upp på hotellet & sen tog jag mig en dusch för jag känner mig så ofräsh efter att ha suttit i en bil såpass länge.

Sen fixa vi oss lätt och gick ut och åt på en Italiensk Resturang.
& Sen gå i några affärer & hem.
köpte inget eftersom jag gick ensam & va helt pank . Papput tyckte även att dt e mamma som sköter ''klädesköpet'' för mig lr va dt nu är .. ha ha .


Bilder från igår.

Förrätt ... typ tapas liknande .


Något jag käka . + Potatisgratäng ... Yummiii .


Roligt , min bror käka Lax. han verkligen HATARHATARHATAR ben i fisk & även så väljer han just fisk.


Tårtaaaaaaaaaaaaaaa (y)


Glömmde att sätta i ljusen så det gjorde vi när vi käkat upp halva tårtat :D


Jag gav han svampbob tröjan :D
Riktigt nice (y)(y)
Kommentarer
Postat av: ilona

sv: bik bok, åk in så tidigt som möjligt när dom får in nya varor, dem är ALLTID slut haha :)

2010-04-17 @ 15:06:55
URL: http://ilonasalomonsson.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0