Läskigt !

Klickade just in mig på Josses blogg för att svara på lite makapärer ...
Det första inlägget jag ser är att hon har fått virus & att det börjar med att ngn random skriver hi i am a female 21 / 20 or somthing looking for a male, & bla bla bla ...

& sekunden efter så är det ngn random som skriver exakt så till mig typ .

Josefines inlägg:


( Klicka på bilden för att komma till hennes hemsida. )

& här är min konversation.


skoj att se ?
driver lite med henne &trevligt att jag har sånn humor ...
klicka på bilderna & dom förstoras. :)
       


Hursomhelst, så klicka inte på länken om ngt liknande händer / ''drabbar'' er ;)
Kommentarer
Postat av: emilia

guuud vad acklig hon var men du har ju bra humor! :D<3

2010-06-23 @ 14:06:13
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0