Mobilbloggar , Förlåt för dålig uppda...

Mobilbloggar , Förlåt för dålig uppdatering. Men har inte haft tid, tog en fika med greta igår och sedan hade vi filmkväll, istället för ben&jerry's gjorde vi smoothie istället för att vara lite nyttiga. Det gick ju bra ;) Hur som helst så åkte greta hem tidigt och jag åkte till frölunda torg, men hitta inget, bara en jätte söt bikini som inte fanns i min strl. Nu har jag precis klippt mig och väntar på att mamma ski bli klippt och vara klar snart. Jag klipper mig på "sallong cleo" hos lena som är jätte duktig. Tyvärr blev det inga slingor för mig eftersom mamma tydligen inte beställt tid för det för jag sagt till för sent och dels för man tydligen ser mina gamla slingor fast det blir en din kontrast. Hur som helst kommer dom ändå att blekas i turkiet, så får se hur vi gör då. Bilder kommer senare eftersom att bilderna kommer bara in då och gud texten.;/ Något fel med det jaa... (L)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0