NOW IT IS !

Ska köpa dessa underbara Skullcandy hörlurar, har gått runt en snabbis för att kolla om de finns i några butiker, Rocks, Expert, Siba, OnOff, & Expert igen(annan butik) hade tydligen inte dom... Expert på frölunda torg hade bara svarta... SYND !

Tänker nog ta en rundtur och kolla efter dom imorgon i centrala göteborg istället för frölunda torg.
Jag ska ju ändå träffa min kusin Emma som jag inte träffat sen hon gifte sig, jätte mysigt. Så vi ska väll ta en fika prata & gå på stan en stund ;)

Tänker även pröva på att gå på gudstjänst i ... *vad heter kyrkan???;s* aja en kyrka i göteborg. Då har jag väll bara ... 3 gånger kvar så är hela mitt kort ifyllt :D


Vill du också köpa sånna ? Klicka på bilden.

Här kommer några andra söta hörlurar. Klicka på bilden ifall du vill kolla mer på dom.
 

Kommentarer
Postat av: Ebbaa

Men du kan ju beställa dom på internet väll? =)

kram

2010-04-06 @ 23:36:26
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0