NY KLIPPT !

Har precis klippt mig och här kommer bilderna som jag lovade ;)
lite sen uppdatering på det kanske, men har pluggat matte & sen påminnde emma mig om att träningen började om 7 minuter, så gissa vilken PANIK jag fick ?


ena sidan...


&andra sidan...

ni kanske inte ser så stor skillnad, men dom som känner mig kanske vet att jag bara tagit en sax och klippt lite eftersom jag ville ha håret kortare...

& ja är inte direkt någon vidare frisör ... så anställ inte mig... för ah ...då kommer erat hår se värre ut än pottfriss... om ni inte villha det förståss .. MJAOU !
Kommentarer
Postat av: medina

fina ögon

2010-07-02 @ 05:41:59
URL: http://medinadiamnt.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0