Rengn ~VS~ 38 graders värme?

Har precis snackat med Alice nu en stund som är i Costa Rica, gissa om jag blir avundsjuk ? 38 grader varmt och hon typ "dör" av värme, medan det rengnar här hemma i Sverige...

Det ger mig verkligen en känsla av att jag längtar ihjäl mig till Turkiet, speciellt deras så söta ''souvenir'' butiker.
Eftersom det dels är roligt att pruta, och jag verkligen bara älskar våra ''rutiner'' som vi brukar göra när vi är utomlands ...

Ligger vid poolen / stranden hela dan tills kvällen tills 5-6 tiden kanske. Vi går upp till vårat hotellrumm/lägenhetsrum duschar, fixar oss, gå ner till stan och letar reda på en mysig resturang att äta på, och sen på kvällen en promenad samtidigt som man kollar i butiker.
Även deras butiker som inte är särskillt fräscha oftast heller...


 & även att turkana är så trevligt, fördelen med deras ''kultur'' som är väldigt sött är att dom bjuder oftast på något att dricka när man går in i en affär.

Var i turiket för några år sen och denna gången ska vi till samma ställe fast mer i centrum eftersom förut så bodde vi mer utanför staden. Vi ska till Side ! :D



Nu bara 22 dagar kvar...
tänk, nu är det lov, nästa vecka lov det med, flera av mina vänner ink. JAG & min BROR fyller år :D
veckan kommer att gå fort, & veckan efter kommer vi börja packa & helgen så kommer jag, mammut, papput & bror åka till värmen .. HÄRLIGT HÄRLIGT :D


Shopping


Shopping













Härligt, Side Resort ♥
Kommentarer
Postat av: Elias

Jag var på det hotellet föra året :) <3

2011-01-12 @ 08:36:05

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0