Tors + Fre = J O S E F I N E !

Efter träningen igår rulla jag ner till Josefines hus & lekte med henne. Vi var vakna till 5 och vakna 13:00
Sen åkte vi in till kungsbacka för att sola... Josefine fick såklart fler fina fräknar :)

Jagvet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag vart med henne m.m. för jag är själver väldigt trött och orkar inte skriva mer.

En rolig sak är iaf att när man oftast inte ser bäst ut så träffar man alltid alltid massa massa folk, och när man själv ser bra ut så träffar man nästan aldrig folk ..  That it's !
I Kungsbacka (aa

Jag orkar iaf inte lägga in bilderna från idag från mobilen, så det kommer en gammal bild på Josefine & Mig .. :)
I guess....

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaalin , hihi

sola ni solarium? :o

när man kan sola ute (h) <3

2010-04-09 @ 21:18:51
URL: http://malinkarlssonn.bloggplatsen.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0