Hemma från skolan!

Hemma från skolan och fått några saker uppgjorda här hemma! Shit va längsedan det kändes som att jag bara va hemma och inte gjorde någonting.  Köpte med mig en kebabrulle påvägen hem som jag&min bror delade på, eftersom ja inte orkar äta upp en hel själv fick han den andra halvan:)

Sen va ja tvungen att städa upp på rummet så våran städerska kan städa imorgon, har verkligen saknat henne, hon har ju inte vart hos oss på hela sommarlovet så när ja tycker det börjar bli förstökit tar jag mig ett röj med damsugaren. inte ett dugg roligt.

Som sagt så stämmer mitt ''motto'' precis in.
Man saknar det man inte har, och när man har det så tar man inte vara på det. (eller uppskattar det)
Så tänk på det, uppskatta det ni har, även fast ni vet att det kan bli bättre det kan det alltid, för det kan alltid bli sämre också.



Har ni förresten sätt mitt nya halsband? Supergulligt.
min mamma har en likadan i annat mönster i äkta guld&brillianter. Jag fick ett budget.. hehe ; )



bättre bild.
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0