Inköpen idag!

Hela min dag har väll nig bestått av shopping efteresom jag åkte in vid 11 tiden med Greta och skulle kolla på ett par byxor till mig, tyvärr va 34orna förstora ... ''funderar på om jag krympt..? : (('' 
det suger att vissa xs & 34or inte passar mig ibland ... då känner jag verkligen att jag vill bli tjooockare!
även om jag ''försöker'' försöker inte då, men ah. Godis&snabbmat utan träning just nu under hela sommaren tycker jag att jag borde bliu lite tjock iaf.

Hursom helst kommer biilderna snaart :)

Kameran är hos hanna som jag glömt så det får väll bli mobilkameran...

Kommentarer
Postat av: m at ild da

sv' härligt att höra. jodå, bara bra :)

åh vad härligt med shopping. hitta du mycket fint?

2010-08-03 @ 20:31:46
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg! hur mår du? :D

2010-08-03 @ 20:46:45
URL: http://larvvig.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0