Dag 02 – Min första kärlek

Haha vet faktist inte om vad jag ska säga, om det va första killen jag va kär i eller mitt första förhållande eller första seriösa förhållande. Så tar väll allt då för er som vill veta ;)

I 0an när jag var 6år var alla tjejer i klassen kär i en kille som heter Gustav, alla tyckte han var den gulligaste killen, men det var bara en tjej som fick han, Emelie och alla var riktigt avundsjuk.  Slutade med att jag skulle springa fram och pussa honom, och jag fick en putt och landa på armen så den blev bruten. Då va ja inte ''kär'' i killen längre ;)

Mitt första 'förhållande' var nog i 3an, kommer faktist inte ihåg med vem eftersom det va upp&ner helat iden man var tillsammans med någon i en eller några dagar. I 4an var jag nog tillsammans med en kille som hette Ludvig i någon månad.

Och mitt första seriösa förhållande hade jag med en skitgo kille Andreas, detta året. En speciell kille som inte gick efter grupptrycket, tror jag iaf ;) Sen vet jag inte vad som hände det. Men det tog iaf slut, och det förhållandet varade i 3 månader i sommras/höstas.

Sen innan förhållanden har jag vart G med flera killar, men inte som jag har känt så starkt för som mitt seriösa förhållande, och skulle nog aldrig göra det heller tror jag.

Old pic..
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0