Dag 03 – Mina föräldrar

Vet inte direkt vad jag ska skriva om mina föräldrar eftersom jag inte tror ni vill veta nått om dom så jag berättar min relation osv som ´jag har till dom :)

Mina föräldrar är dom absoluta bästa! Dom ställer alltid upp för mig, finns alltid att prata med, och bryr sig något alldelles otroligt.
Jag ser även upp till min mamma som delvis är en förebild till mig som jobbar hårt och även klarar av mig, speciellt förra året då mitt humör inte var på topp, det mesta jag gjorde var att skrika på henne osv, då vi pratade. Annars var jag alltid ute, om jag va hemma satt jag instängd på mitt rum och sov. Även fast vi hade en sån dålig relation och hon såg att jag mådde dålig ville hon ändå komma och prata och se hur jag mådde osv. Känner mig hemsk hur jag betett mig och uppskattar henne ännu mer nu när jag tänker efter hur jag betett mig.

Samma med min pappa förutom när jag blivit arg har han blivit arg tillbaka så det blev att jag inte orka tjaffsa med han eftersom mamma sökte efter min uppmärksamhet och ville ha en bra relation till mig medans jag tror att pappa inte vill lägga energi på det eftersom vi bara bråka. Dom få gångerna vi väl prata ut sa han att han inte kände mig osv. Känner mig även hemsk där eftersom jag vet att han bryr sig så mycket om mig.

Så nu detta året har jag fått riktigt bra relation till dom och dom har även tilit till mig som dom inte hade innan. Så mina föräldrar är helt enkelt bäst! Och jag älskar dom så grymt mycket.

Bild på mig&min familj från i våras när vi var i turkiet! ♥
censuerade ansiktena på dom eftersom dom inte vill varfa med på bild i bloggen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0