Dag 07 – Min bästa vän

Mina bästa vänner är Josefine, Hanna & Emma!

Alla är bäst på olika sätt.
Hanna lärde jag känna förra året med Josefine på Liseberg, och ännu bättre i sommras på konfirmationen. Josefine har jag lärde jag känna i 5an/6an när jag började i Innebandy och ännu bättre i sommras på konfirmationen, så Jag, Hanna & Josefine umgicks hela sommaren och ja försöker träffa dom så ofta som möjligt eftersom vi inte går på samma skola. Dom är helt enkelt världsbäst, underbara, helt sjukt goa, med världens bästa humor.

&Emma träffa jag för första gången i slutet på 6an när jag hälsa på Vittra (min nuvarande skola) träffa henne genom Veronica eftersom Emma&Veronica va bästa vänner! När jag börja på Vittra umgicks jag med Cissi, Felicia, Veronica &Emma vi var som ett gäng, umgicks hela tiden. Efter några månader hade ja typ... ''3e världskriget'' med emma och bråka så ja börja umgås med Olivia istället. Efter typ flera månader hade både Cissi och Felicia bytt skola då jag börja umgås med Veronica&Emma igen. Sen börja en Lollo och umgicks med veronica jätte ofta så ja börja umgås med emma lite, och efter ett tag bytte både Veronica&Lollo skola så det blev Emma&Jag kvar. Nu är vi sjukt bra vänner och jag älskar min lilla blondin! ♥ Trots att hon e väldigt lat &gnällar p mycket. Hehe, men hon har iaf en sjukt bra humor som är riktigt lik min så när båda år på vårat bästa humör är det som att vi skrattar i evigheter åt precis ingenting!

Emmisen & Jag i våras! Eller ah i typ maj. Ser ni var bruuuun jag är efter min turkiet resaa? :D


Hanna, Jag & Josefine!


Jag, Hanna & Josefine


Jag, Hanna & Josse


Jag&Emmisen

Josse, Jag & Emma


hihi, hoppar du hoppar jag (a)

Josefine & jag


Jag & Hannis

Jag & Hanna


Alice & Emmis

Josse, Hanna & Aliceeeee

Hannnis & Alice


Jag & Josse

Jag, Josse & Hanna

Jag, Josse & Hanna



Där va några bilder från året!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Härliga bilder!

2010-12-19 @ 15:24:24
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: J O Z E F I N E

Jag älskar dig Alice! Vi ses när jag kommer hem, saknar dig <3

2010-12-20 @ 11:02:05
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0