Dag 08 ....

Dag 08 – Ett ögonblick.....?
Vet inte vad det menar så jag byter... Dag 08 – Ett ögonblick Min Sport!
Blir det istället.

Får se vad som kommer härnäst eftersom jag har slutat träna innebandy pga av att i den här nivåv&åldern tar tränarna Innebandyn för seriöst. Jag Spelade innebandy för jag tyckte det är kul och pga av att jag ville träna. Men tydligen för jag inte hade lika bra kondition som damlaget som dessutom är väldigt insatta i innebandyn och även spelar fotboll får jag komentarer som ''om du inte orkar med fysen behöver du inte komma hit'' och det är inte från lagspelarna. Så då känner jag ingen lust, eftersom jag inte direkt blir särskillt motiverad tilldet. Det jag kommer sakna mest är väll cuperna, men det klarar man ju sig utan, och Gothia Innebandy cup är ju ändå i göteborg som man kan kolla på, det är ju lika kul och så slipper man ju gå upp så tidigt (:

Så nu får jag börja gymma på Sportlife istället tills jag vet vad jag vill göra. Funderar på Tae-Kwando (stavning?) eller Cheerlading :)

Eftersom jag behöver fasta träningstider som jag kan hlla mig till eftersom det annars blir aldrig av om jag får bestämma.

Så tae - kwando låter lockande eftersom jag har några få kompisar som går i det och vissa som ska börja, och det är dels för tränarna är rätt hårda, men blir tränad och lär sig hur man försvarar sig. Har ju även sätt på efterlyst att misshandeln i kungsbacka kom med, som var väldigt grov. Helst skulle man ju vilja ha svart bälte och sätta dit killarna på plats.. Hehe

Samtiditgt som Cheerlading verkar riktigt roligt när man kollar på alla High Scool & Bring it on filmer. :)


Här kommer en video från några Innebandy minnen som Josefine gjorde för något år sedan :)


Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaa

Jag visste inte att du ville börja i cheerleading :O haha :D

2010-12-20 @ 22:36:22

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0