Dag 09 – Min tro

Vet ärligt talat inte vad min tro är. Jag är kristen men tror inte på gud. Tror på det som är bevisat. Att man ska kunna bevisa något för mig för att jag ska tro på det.  Vet inte vad folk tror att gud är, att han e en gubbe som sitter vid molnen och tittar ner på folk, eller om han är en ande? Hur som helst så tror jag inte på det, utan på det förflutna. What should happen, happens.



I sommras konfirmerade jag mig också, inte för att jag trodde på gud utan för jag ville få reda på vad andra tyckte om det och för att träffa vänner. Vet inte en enda förutom mina 2 vänner som inte konfirmerat sig. Känns som en del man ska göra i livet :)

Här kommer söta bilder från konfirmationen.

P.S till er som ska konfirmera er, om ni gör det på sommarlovet känns det som att sommarlovet blir mycket kortare eftersom man ska gå på gudstjänster osv tidigt och får ingen sovmorgon. Annars e det riktigt härligt, träffar nya vänner som man kan umgås med hela sommaren, Finns ju både för och nackdelar :) D.S





Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0